نحوه واریز یا برداشت از کیف پول واید چگونه است؟

26 دی 1401

برای شارژ واید کیف و استفاده از مزایای آن مثل امکان “پرداخت سریع بدون تماس” و به حداقل رساندن فرآیند پرداخت، از منوی پرداخت روی دکمه “واریز” بزنید.

سپس مبلغ مد نظر برای شارژ واید کیف را وارد کنید و گزینه “تایید مبلغ” را لمس نمایید.

پس از وارد کردن مبلغ به درگاه پرداخت اینترنتی وارد می‌شوید، با تکمیل کردن اطلاعات بانکی و تکمیل مراحل پرداخت، کیف پول واید شما شارژ خواهد شد.

اگر نیاز به برداشت پول از واید کیف به حساب بانکی خود را داشتید، روی دکمه “برداشت” بزنید.

سپس به صفحه برداشت وارد می شويد و باید شماره شبای حساب بانکی خود را وارد کنید. دکمه “انتخاب شماره شبا جدید” را لمس کنید.

در بخش بعد به منظور تعریف شماره شبا باید مبلغ 20،000 ریال را به حساب بانک مرکزی از “درگاه پرداخت” واریز نمایید. گزینه “پرداخت و ثبت” را لمس کنید و مراحل پرداخت را کامل کنید.

پس از پرداخت، شماره شبای شما در واید ثبت خواهد شد. اگر بیش از یک شماره شبا را تعریف کرده‌ايد ابتدا شماره شبای مورد نظر خود را انتخاب و تایید کنید. سپس در قسمت پایین مبلغ تسویه را وارد کنید و روی دکمه  “تایید و ادامه” بزنید.

در صفحه بعد جزئیات تراکنش به رویت شما خواهد رسید. پس از اطمینان از صحت اطلاعات نمایش داده شده، دکمه  “تایید” را لمس نمایید تا تراکنش کامل شود. مبلغ وارد شده حداکثر پس از 24 ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.

دانلود اپليکيشن وايد