قوانين و مقررات وايد

ما قصد داریم در این صفحه درباره حریم خصوصی و قوانین استفاده از هایپراپلیکیشن واید شفاف‌سازی کنیمپلتفرم واید متعلق به شرکت سازگار رایانه آریا است که در زمینه تولید نرم‌افزارهای حوزه بانکداری و مالی فعالیت می‌کند و کلیه قوانین و مقرارتی که بر اساس آن پلتفرم واید به فعالیت خود ادامه می‌دهد، بر اساس قوانین بانک مرکزی و الزامات شبکه پرداخت الکترونیک شاپرک می‌باشدواید متعهد به حفاظت از حریم شخصی کاربران خود است و این تعهد خط مشی نحوه‌ی رفتار با اطلاعات دریافتی از کاربر را تعیین می‌کنداگر واید را به عنوان دستیار مالی هوشمند خود جهت انجام دادن امور بانکی بدون نیاز به حضور در بانک و مدیریت هزینه‌ها انتخاب کنید، با شیوه‌های حفظ حریم خصوصی ارائه شده در اینجا موافقت می‌نماییدما در واید سعی خواهیم کرد که اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید در مورد استفاده از خدمات ما و همچنین در مورد برخی اطلاعات دریافتی از شما مانندنام، آدرس پست الکترونیکی، شماره تلفن، شماره گواهینامه و … تصمیم آگاهانه بگیریدبا توجه به آنکه واید در حال گسترش می‌باشد، محتوای حریم خصوصی کاربران و قوانین استفاده از واید در این صفحه در حال بروزرسانی استشما با نصب و استفاده از خدمات پلتفرم واید، می‌پذیرید که کلیه قوانین پرداختی ایران را رعایت کنید و در صورتی که خلاف آن ثابت شود این پلتفرم مجاز به مسدود کردن دسترسی شماستهمچنین در صورتی که مراجع قضای نیاز به اطلاعاتی در خصوص فعالیت‌های مالی شما در پلتفرم داشته باشند، این شرکت موظف به ارائه گزارش به آن‌ها می‌باشدپلتفرم واید با رعایت کلیه نکات امنیتی و الزامات مربوطه، خود را متعهد می‌داند که از نشر و درج اطلاعات کاربر در هر فضایی جلوگیری کند و با پذیرش قوانین مرتبط با جرایم رایانه‌ای و حفظ حریم خصوصی افراد، متعهد به حفظ اطلاعات کاربران خود است و این اطلاعات را به هیچ عنوان در اختیار اشخاص حقیقی یا حقوقی ثالث قرار نخواهد داد.

جمع‌آوری و استفاده از اطلاعات:

برای ایجاد تجربه‌ای بهتر و سریعتر در استفاده از خدمات پلتفرم، واید در محیط امن بانکی، برخی از اطلاعات ارائه شده توسط خود شما را جمع‌آوری خواهد کرد تا سریعتر و هوشمندانه‌تر خدمت ارائه کندهمچنین جهت پشتیبانی و پیگیری رخدادهای شما در واید، اطلاعات لاگ دیتا نگهداری می‌شود تا در مواقع لزوم از آن‌ها استفاده شودهمچنین واید، به منظور شناخت بهتر مشتری و بررسی خواسته‌های او همواره در حال آنالیز برخی داده‌ها است تا با توجه به علایق و نیازهای مشتری بتواند خدمات مناسبی ارائه دهدنکته مهم این است که ما فقط اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کنیم که برای استفاده از خدمات ضروری می‌دانیم.

مجوزهای دریافتی نرم‌افزار:

هنگام نصب نرم افزار هیچ دسترسی از شما دریافت نمی‌شود اما در هنگام استفاده از پلتفرم لازم است دسترسی‌های مورد نیاز را در اختیار آن قرار دهید.

مخاطبینبه منظور دعوت دیگران به واید، انتقال وجه از طریق شماره همراه مخاطب، واید نیاز دارد که به مخاطبان شما دسترسی داشته باشد و این امکان فقط در صورت اجازه شما ممکن خواهد شد.

مکان: اخذ مجوز دریافت موقعیت مکانی در نسخه مشتری اختیاری است و در بخش رسید‌های پرداخت کاربرد داردامکان استفاده از خدمات واید برای پذیرندگان بدون دسترسی به موقعیت مکانی ممکن نیست.

دوربیندر صورت تمایل به استفاده از برخی از خدمات ما همانند پرداخت قبض‌های شهری، اسکنQR Code و ویرایش عکس پروفایل نیاز است که به واید مجوز استفاده از دوربین را بدهید.

باید و نباید های استفاده از واید:

در صورت مشاهده استفاده نادرست و نا به جا از حساب واید که مغایرت با قوانین ج.ا.ا باشد، واید مجاز است حساب شما را مسدود و اقدام قانونی انجام دهد.

امنیت:

اطلاعات شما در سرورهای امن واید در دیتاسنترهای مورد تایید بانک مرکزی نگهداری می‌شود و ما از این داده‌ها به عنوان دارایی‌هایی که باید حداکثر حفاظت از آن‌ها وجود داشته باشد، محافظت خواهیم کردهمچنین داده‌های حساس شما از جمله رمز دوم کارت، طبق قوانین بانک مرکزی به هیچ وجه نگهداری نمی‌شودما از روش‌های جدید رمزنگاری همچون End to End Encryption و دستگاه‌های امنیت فیزیکی پیشرفته در راستای حفظ اطلاعات اولیه شما استفاده می‌کنیم.

رخدادهای Log Data:

در واید برخی از اطلاعات رخدادها جمع آوری می‌شود تا در زمان بروز خطا از آن‌ها استفاده شود و مشکل پیش آمده رفع شوداین اطلاعات ارسالی شامل Device ID, user IP, Device Model, Device OS version و زمان و تاریخ رخداد و دیگر موارد مربوط به سرویس می‌شود.

عملیات بازاریابی:

تیم بازاریابی به منظور بررسی خواسته‌های مشتریان همواره در حال آنالیز برخی داده‌ها است تا با توجه به علایق و نیازهای مشتری بتواند خدمات مناسبی ارائه دهداین اطلاعات ممکن است از طرف برخی شرکت‌های دیگر (through third party products) جمع‌آوری شود و می‌تواند شامل AD Push Notification, Google play ID, Phone Brand, Device Name, ID و … باشد.

قوانین بانک مرکزی و شاپرک:

مطابق الزامات و قوانین بانک مرکزی و شاپرک، هیچ پایانه فروشی بدون احراز هویت کد ملی و سیم کارت به نام شخص کاربر، امکان اتصال به شبکه پرداخت را نخواهد داشتبه همین دلیل پلتفرم در هنگام ورود این اطلاعات را دریافت و با سامانه شاهکار ثبت احوال مطابقت می‌دهد و در صورت مغایرت کدملی ثبت نام کننده با سیم کارت، از ورود به پلتفرم ممانعت به عمل می‌آید.

اطلاعیه عمومیبا توجه به گسترش خدمات ممکن است محتوای مربوط به خط مشی و حریم خصوصی را به روز رسانی کنیماین اقدام بلافاصله در این صفحه اطلاع رسانی می‌شود.

تماس با مااگر سوال یا پیشنهادی برای ما دارید لطفا از طریق ایمیل بخش پشتیبانی به آدرس info@wide-app.ir  یا بخش پشتیبانی آنلاین پلتفرم با ما در تماس باشید.

درخواست اطلاعات در پلتفرم واید:

درخواست اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت، شهر و استان در راستای تکمیل پروفایل کاربری و ارائه خدمات بهتر و هدفمندتر به کاربران پلتفرم واید صورت می‌گیردبنا بر نظر بانک مرکزی و شبکه پرداخت شاپرک دسترسی به اطلاعاتی همچون کد ملی و شماره تماس الزامی است تا بتوان امنیت تراکنش در سرویس‌هایی همچون کارت به کارت را به حداکثر رسانده و امکان هر گونه فیشینگ و سوء‌استفاده‌ای صلب گرددذخیره‌سازی اطلاعات مربوط به تراکنش‌های انجام شده، شماره کارت، تاریخ انقضاء کارت و موقعیت مکانی پرداخت در راستای افزایش سرعت تراکنش‌ها و استفاده راحت‌تر از پلتفرم است و این امکان را برای پلتفرم فراهم می‌کند که بتواند رسید تراکنش دقیق‌تری حتی با موقعیت مکانی دقیق به کاربر ارائه دهدبنا به درخواست کاربر، این اطلاعات ذخیره نمی‌شوددسترسی به اطلاع پیامک با مجوز کاربر در هنگام تراکنش این امکان را می‌دهد که رمز دوم به صورت خودکار وارد شده و کاربر پرداخت سریع و راحت تری داشته باشد.

توافق نامه‌ کاربری پلتفرم واید:

شما با استفاده از پلتفرم واید تایید می‌کنید توافقنامه کاربری را با دقت مطالعه کرده‌اید و آن را پذیرفته‌اید.

۱- پلتفرم واید نسخه اندروید، برای گوشی‌های نسخه ۵ ( نگارش ۲۱ سیستم عامل اندرویدبه بالا تهیه شده و اجرای آن بدون مشکل روی کلیه این دستگاه‌ها تضمین می‌گردد.

۲- استفاده از پلتفرم واید نیازمند ثبت نام و ایجاد حساب کاربری می‌باشدبرای ایجاد حساب کاربری مشتری، فقط کافی است که شماره موبایل خود را وارد کنید و پیامک ارسالی کد تایید را بعد از دریافت، وارد کنید و وارد حساب کاربری خود شویدبرای ساخت حساب کاربری پذیرنده، بعد از طی کردن مرحله بالا نیاز دارد که مشخصات خود و کسب و کارش را وارد کند و در انتها باید حساب کاربری و مشخصات اعلامی توسط اپراتور تایید شود تا حساب کاربری او فعال شود.

۳- ایجاد حساب کاربری مستلزم ارائه شماره تلفن همراه معتبر، دریافت پیامک فعالسازی از شماره‌های ۰۰۹۸۱۰۰۰۸۸۰۰۸۰۰۸۰۰ و ۰۰۹۸۲۰۰۰۸۰۰۰۸۳۸۲و ۰۰۹۸۹۰۰۰۱۳۹۴۲۰۰۰۸۰۰۰۸۳۸۲ و وارد نمودن کد صحیح هنگام ثبت نام در پلتفرم می‌باشد.

۴- نصب، ثبت نام و فعالسازی حساب کاربری کاملا رایگان می‌باشد. 

جایزه:

واید این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده است که متناسب با تعداد تراکنش‌های درون‌برنامه و میزان فعالیت خود بدون قرعه‌کشی جایزه دریافت کنندبه این روش که هر کاربر به ازای هر تراکنش خود امتیاز دریافت می‌کندکاربر می‌تواند بر مبنای امتیازش در میان فهرست جوایز، بدون قرعه‌کشی یک جایزه را انتخاب کندمیزان امتیاز هر تراکنش بر اساس نوع خدمات دریافتی، متفاوت است 

بطور مثال اگر کاربر ۲۶.۰۰۰ امتیاز داشته باشد امکان دریافت جایزه شارژ ۱۰۰.۰۰۰ ریالی موبایل را خواهد داشت. 

کاربر می‌بایست پیش از ثبت درخواست جایزه، پروفایل کاربری خود را (شامل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، کد ملی، آدرس و …)  تکمیل نمایددر غیر اینصورت درخواست جایزه رد می‌شود. 

بعد از ارسال درخواست جایزه به پشتیبانی، امتیاز آن جایزه از امتیاز کل کسر می‌شودامکان ثبت درخواست جایزه جدید تنها بعد از ۳۰ روز کاری وجود دارد.

اعلام برندگان:

پشتیبانی واید حداکثر بعد از ۱۰ روز کاری درخواست جایزه، پروفایل کاربر را بررسی می‌کند و در صورت عدم وجود تخلف در اخذ امتیاز، جایزه به آدرس تایید شده کاربر ارسال می‌گردد.

پیگیری جایزه:

به طور معمول بعد از ۱۰ روز کاری نتیجه درخواست جایزه از طریق تماس تلفنی به کاربر اعلام می‌شوداگر بعد از ۱۰ روز کاری با کاربر تماس گرفته نشد، وی می‌تواند از طریق بخش پشتیبانی و یا ایمیل درخواست خود را پیگیری نماید.

قوانین دعوت:

دعوت به عملی گفته می‌شود که کاربر به جهت بهره مندی از جوایز نقدی یا غیر نقدی کمپین های واید، کاربر فعال و اصیل دیگری را به عنوان زیر مجموعه خود به واید دعوت می‌نماید.

در صورت عدم رعایت این قوانین هیچ حق و ادعایی برای کاربر خاطی به منظور دریافت جایزه و یا فعال ماندن حساب کاربری وی وجود نخواهد داشت و جوایز اهدایی از محل تقلب مسدود خواهد شدرعایت موارد ذیل در واید الزامی است:

۱-برای شرکت در کمپین دعوت، دعوت کننده و دعوت شونده می‌بایست اطلاعات مربوط به پروفایل خود را (نام و کدملی) تکمیل نمایند. در صورت عدم تکمیل پروفایل امکان شرکت در کمپین وجود نخواهد داشت.

۲- استفاده از سیم‌کارت تقلبی برای ثبت نام و استفاده از واید چه از طرف دعوت کننده و چه کاربر دعوت شده ممنوع است لذا در صورت شناسایی این مورد، حساب کاربری افراد مسدود خواهد شد.

۳- استفاده از برنامه‌های شبیه‌ساز سیستم‌عامل (emulator) به هر منظور ممنوع است و در صورت شناسایی حساب کاربری افراد مسدود خواهد شد.

۴- داشتن چند حساب کاربری فعال روی یک موبایل یا تبلت ممنوع است.

۵- دعوت از کاربر غیراصیل، جعلی، ربات، تکراری و غیرفعال به منظور دریافت جایزه دعوت ممنوع است.

صفحه اصلی قوانين و مقررات واید

دانلود اپليکيشن وايد