ثبت نام کاربر در واید چگونه است؟

26 دی 1401

با ثبت نام به عنوان کابر واید شما می‌توانید از سرویس‌های متنوع پرداخت در واید مثل “پرداخت سریع بدون تماس”، “پرداخت به مخاطبین” و پرداخت به روش “کیوآرکد” استفاده کنید. همچنین استفاده از سرویس‌های کاربردی دیگر مثل “پرداخت قبوض”، خرید “شارژ” و “اینترنت” به علاوه دسترسی به بخش “خدمات تمام عیار خودرو” که شامل بخش‌های متنوعی چون استعلام “خلافی خودرو و موتور سیکلت”، استعلام “نمره منفی گواهینامه”، استعلام “پلاک‌های فعال” و…است نیز برای شما میسر خواهد بود. برای ثبت نام به عنوان کاربر ابتدا اپلیکیشن واید را از سایت رسمی واید یا استور‌های معتبر دانلود و نصب کنید. بعد از نصب اپلیکیشن واید، شما وارد صفحه انتخاب نوع کاربری می شوید در این صفحه گزینه “کاربر واید” را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب گزینه “کاربر واید” و تایید، وارد صفحه ورود شماره موبایل می‌شوید شماره موبایلی که مالکیت آن به نام خودتان است را وارد و “تایید” نمایید.

سپس کد اعتبارسنجی ارسال شده از طریق پیامک به شماره موبایل خود را در این صفحه وارد و “تایید” نمایید.

در قسمت بعد در صورت دعوت شدن از طرف دوستان کد دعوتشان را وارد کنید. در صورت وارد کردن کد دعوت، پس از تکمیل پروفایل و انجام اولین تراکنش، جایزه نقدی دعوت به واید کیف شما و فرد دعوت کننده واریز خواهد شد. در صورت نداشتن کد دعوت هم دکمه “کد معرف ندارم” را بزنید.

پس از صحت سنجی موبایل وارد صفحه ورود اطلاعات شناسنامه‌ای “نام و نام خانوادگی” و “جنسیت” می‌ شوید. اطلاعات خود را تکمیل و “تایید” نمایید. (وارد کردن اطلاعات در این بخش اختیاری است و می توانید آن را بعد از ثبت نام نیز تکمیل نمایید)

در مرحله بعد، صفحه انتخاب “عکس پروفایل” نمایش داده می‌شود. که امکان بارگذاری عکس پروفایل از حافظه موبایل یا گرفتن عکس جدید در آن گنجانده شده است.

پس از انتخاب عکس آن را در کادر معین شده قرار دهید و “تایید” نمایید. در صورتی که نیاز به بارگذاری تصویر پروفایل خود نداشتید دکمه “تایید” را لمس کنید و بدون انتخاب عکس وارد اپلیکیشن شوید.

دانلود اپليکيشن وايد