ثبت نام فروشنده در واید چگونه است؟

26 دی 1401

بعد از نصب پلتفرم واید، شما وارد صفحه انتخاب نوع کاربری می‌شوید در این صفحه گزینه “فروشنده” را انتخاب، سپس دکمه “تایید” را لمس کنید.

بعد از انتخاب گزینه “فروشنده” و تایید، وارد صفحه ورود شماره موبایل می‌شوید شماره موبایلی که مالکیت آن به نام خودتان است را وارد و “تایید” نمایید.

سپس کد اعتبارسنجی که به شماره موبایل شما پیامک شده است را در این صفحه وارد و “تایید” نمایید.

در قسمت بعد در صورت دعوت شدن از طرف دوستان کد دعوتشان را وارد کنید. در صورت وارد کردن کد دعوت، پس از تکمیل پروفایل و انجام اولین تراکنش، جایزه نقدی دعوت به واید کیف شما و فرد دعوت کننده واریز خواهد شد. در صورت نداشتن کد دعوت هم دکمه “کد معرف ندارم” را بزنید.

پس از صحت سنجی موبایل، اطلاعات شناسنامه‌ای از قبیل نام و نام خانوادگی و جنسیت وارد نموده، سپس دکمه “تایید” را لمس نمایید.

در این صفحه، کد‌ملی خود را وارد کنید، سپس روی دکمه “تایید” بزنید. (لازم بذکر است که وارد کردن کد‌ملی متعلق به مالک سیم‌ کارت الزامی می‌باشد) 

پس از ورود اطلاعات شناسنامه‌ ای وارد صفحه انتخاب نوع کسب‌ و کار می‌شوید. در این صفحه، نوع کسب‌ و کار خود را از بین دسته‌بندی مشاغل معین کنید و نام کسب و کار یا فروشگاه خود را انتخاب و “تایید” نمایید.

به عنوان مثال، اگر شما صاحب مغازه سوپر مارکت هستید نوع کسب‌ و کار را “فروشگاهی” انتخاب کنید.

در این صفحه باید موقعیت مکانی و آدرس فروشگاه خود را مشخص کنید و بدين منظور ابتدا “مکان‌یابی از روی نقشه” را لمس کنید.

بر روی نقشه موقعیت مکانی فروشگاه خود را پیدا و مشخص کنید. سپس دکمه “تایید” را لمس کنید.

 پس از مکان‌یابی از روی نقشه در قسمت پایین صفحه،  آدرس پستی فروشگاه خود را کامل کرده  سپس دکمه”تایید” را لمس کنید.(لازم به ذکر است که ورود اطلاعات موقعیت مکانی و آدرس محل کسب برای فروشندگان واید الزامی است)

پس از مشخص کردن موقعیت مکانی و آدرس فروشگاه، وارد صفحه انتخاب رمز ورود می‌شوید. در این بخش در صورت تمایل می‌توانید یک رمز چهار رقمی برای ورود، معین کنید و در صورتی که نیاز به رمز ورود نداشتید گزینه “فعلاً نه” را انتخاب نمایید.

اگر مایل به فعال سازی حسگر اثر انگشت یا چهره هستید، پس از انتخاب رمز، حسگر گوشی خود را فعال نمایید. تا در ورودهای بعد بتوانید به کمک حسگر گوشی وارد واید شوید. لازم به ذکر است که استفاده از رمز عبور در واید اختیاری می‌باشد.

پس از تعیین رمزعبور، صفحه انتخاب عکس پروفایل نمایش داده می‌شود. که امکان بارگذاری عکس پروفایل از حافظه موبایل یا عکس جدید در آن گنجانده شده است.

 پس از انتخاب عکس، آن را در کادر معین شده قرار داده  و سپس “تایید” نمایید.

دانلود اپليکيشن وايد